söndag 18 september 2011

tusseee!

tjooobre! slutet av veckan och helgen har det varit full fart. torsdags kom oskar och olov hit, så då blev det öl och häng på saras cafe med ida och freja och en annan snubbe, låt oss kalla honom eminem. på torsdagen har jag även personalmöte med lite diverse ting som skulle gås igenom och pizza. blev också vald till månadens medarbetare, mycket stolt! vann även ett test, så fick pris för det med! ett bra möte måste jag ju säga!

på fredagen var jag ledig! då passade jag och ogge på att traska runt i staden, besöka operahuset och bara vara!   blev förfest hos martin och sen ut på the villa där vi träffade freja och alex m.m. lyckad kväll!

lördag var mindre intressant, då var det inventering som stod på schemat, 17-01.30. lagomt pigg! men nu är det gjort och kommer vara meget skönt att ha rätt behållning på alla saker. när jag kom hem möttes jag av en måttligt full johanna och emelie! kul för dom! själv var det bara att slänga sig direkt i sänga, utbränd och jävlig. hehe.

och nu är det söndag, dagen före en ny vecka. blöö! denna har bestått av nada, inget, tomt. nästan, i allafall. har lyckats framkalla 300 nya bilder från 2011 och sett på i rymden finns inga känslor som var en bra okomplicerad söndagsfilm.  nu är det träning som gäller. skulle egentligen träna i morse kl 11.30, men missade tricken så har suttit i samma position tills nu i träningskläderna! så nu jäklar!







fint väder fick vi också, för ovanlighetens skull! 


1 kommentar: