söndag 11 september 2011

Den tjockaste av tjockaste böcker

Okej. Tack! Dog just av de fulaste av fulaste bilder jag skådat av mig själv. Blek och GLÅMIG! Haha
Tack Tina!

Sitter här och försöker förstå vad jag ska lära mig. Öppnar böcker, stänger böcker, läser i vårdhandboken och kollar mitt schema. Men vettefan om jag lär mig något. Jag fattar inte riktigt galoppen! Haha. Men va tusan! Polletten trillar nog ner någon gång :)



Har i alla fall bokat tid för TBC vaccin. Så något har jag gjort idag i alla fall. I morgon ska vi förbereda intervjufrågor till en sjuksköterska, men vad för frågor? Ska man ha några riktlinjer eller bara sånt man funderar över? Äsch.. det löser sig nog? Hehh..he..

Här kommer några bilder från hur jäkla fint Norrland kan vara ibland.. Ro i själen från Roger och Maggans stuga..



Ja jag vet, ja och mina fotar!
Sedan måste jag få dela med mig av mina senaste loppisfynd. Ja gillarom! Från Emaus, visste inte att dom fanns i stan! Hurra, ännu en till secondhandbutik


Och sist men inte minst så har jag lyckats få tummen ur och äntligen skickat in så att jag får mitt SKOTERKÖRKORT! Assuuum


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar