måndag 5 september 2011

DU

Tom tom tom tom tom..
Känner igen den här känslan så väl även fast det inte är samma situation även fast den liknar varandra.
Du åker. Jag är kvar. Jag åker. Du är kvar.

Det känns bara som att hur jag än gör så känns det fel. Jävla rädsla. Jävla oro. Försvinn! Jag hatar er!

Välkommen fina positiva glada och hoppfulla tankar. Ni får ta hur mycket plats som helst i min hjärna.

Vi vet att vi måste lagas för att fungera. Kärleken för varandra det har vi.

Sedan måste vi våga och lita på. Det handlar om mod.

Hoppas jag orkar rycka upp mig. Behöver energin till mitt kommande plugg. Just nu känns det som att du är min energi och nu är du inte är här. Så då är jag tom som en ballong. Men vi ses ju snart igen.

Jag är glad för dig ändå även om jag är ledsen nu. Du behöver lite inspiration. Men jag hoppas det är jag som stannar i ditt hjärta.

Orka.Kämpa.Leva.Orka.Kämpa.Lev

Älskar dig.




4 kommentarer: