onsdag 14 september 2011

brandman


tjabba tjena! idag har jag lunchat med min kära vän och ex-kollega Elisabeth. vi lyxade till det med tapas sådär på en onsdag, myyyycket gott! fick med mig utsökta salta mandlar hem som jag ska snaska på ikväll medan jag ser film, scott pilgrim vs the world, hade jag tänkt se. annars idag har jag bara jobbat och tränat. nu hade jag tänkt att åka in till stan en snabbis och se om bilderna jag framkallade innan jag åkte till sverige har kommit, det skulle ta en vecka lixom, så undra vars dom har tagit vägen. spännande! 

dagens tanke och samtalsämne idag vid lunchen, var Tina som brandman, en brandman som heter Tina, går det? kommer det att funka? skulle det vara roligt? kommer mina astmalungor palla det? jaja, vem vet. bad Elisabeth att kolla upp lite ting med hennes boooyfriend som är brandman om hur man går till väga. så update kommer! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar