fredag 2 september 2011

Nolla

I morgon så ska jag få träffa några av mina blivande klasskamrater. Börjar bli rätt nervös. Många har ju redan träffats idag och kanske har klickat direkt och jag blir en outsider. Jag kanske är bortglömd och inte tillhör någon grupp? Mycket tänk om.. denna förbajjade oro som ska snurra runt i huvudet. Men jag är väl helt enkelt bajsnervös över allt som komma skall. Om jag nu väljer rätt väg att gå just här och nu. Men det är ju ingen ovanlig känsla när det kommer till mig. Men allt går nog bra! Ska ju bli roligt också.

Lillmormors begravning var idag. Därför kunde jag inte vara med och nollas redan idag. Men det var en fin begravning. Säkert som hon hade velat ha det och idag var alla vi 21 kusiner samlad. Var år och dar sedan sist. Så det var kul att träffa lite släkt trots tråkiga omständigheter. Var rätt lugn under begravningen, hade ju som "träffat" mormor dagen innan. Men tårarna kom då de spelade - Som en bro över mörka vatten. Precis som på pappas begravning. Jag gillar den låten ändå.


Kusin Helenas fina voffsing Harry

Stor, som en björn. 73kg hund :)

Fint i Lycksele. Fin dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar