söndag 25 september 2011

fiesta

holaaa gatos y perros!
igår var det jobb som vanligt, men var faktiskt en kul dag på jobbet, fråga mig inte varför! sen blev det hem och slappa, johanna lagade mat och jag låg på soffan. sen bestämde johanna kläder åt mig, så det var bara att hoppa i dom och dra några drag med mascaran, klar för utgång!

satt först hemma, jag, johanna och daniel. sen drog vi oss vidare på förfest hos freja med en massa gött folk! sen skulle vi på en fest, men blev såklart att man virrade runt istället, hamnade på cafe sör och sen vidare på quadiz, men kvällen var kul! blev en obligatorisk falafelpizza till sist vilket gjorde avslutet på kvällen pöööörfekt!

så nu ligger jag och jojjan fortfarande i sängen. har sorterat lite ting på datan och märkte att jag har råkat tagit bort all musik (?), vilket sög. så sitter och laddar hem lite nu. så har ni musikförslag, ge mig dom! och snart blir det att se dirty dancing 2, tror inte att den kommer vara ett dugg bra, men dom spelar in den på kuba. och ska ju till kuba i mars har jag och johanna bestämt. JIIIHOO äntligen en mening med livet, nått att se fram emot!!!mer om det senare - nu bilder från igår!




















en liten parantes, idag fick jag aaaasmånga poäng på wordfued, 138 poäng för ordet coolt. 
jag är bäääst

1 kommentar:

  1. Heeemskt kul att spela wordfued med dig. Första ordet får du 138 poäng.. ja börja grina // SIS

    SvaraRadera