onsdag 21 september 2011

solen skiner idag..

9 av 10 dagar så regnar det här i oslo. men idag skiner solen, jag har redan varit och tränat två pass på elixia så dagen kan ju inte börjat bättre. tre timmar kvar till jobb. så ska hoppa in i duschen, käka  nått och sen försöka hinna gå förbi panduro och se om jag hittar något kul till mina fotoalbum jag ska göra! väntar fortfarande på alla bilder. spännande!! annars händer det inte så mycket spännande. linus var här en snabbvisit igår. xxl bromma var på nån kursgrej här i oslo, så då fick man träffa han, trevligt måste jag säga! och så var jag och fikade med maja och maren igår. alltid trevligt med lite skvaller. vi planerar att fara på hyttetur till någon helg och vandra i fjället som norrmän alltid gör. går på tur. så då är man väl ett steg närmare att bli norrman. hehe.. nä, nu ska jag hoppa in i duschen! tjaaao bella!


svettig lilla my med feta biceps. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar