torsdag 1 september 2011

Pappa - Mormor - Farfar

Tack kära Åsas mamma som hjälpte mig att få kontakt med min älskade pappa, min söta mormor och lillsöta farfar. Mormor och Pappa var klockren och efter att jag kommit hem och bollat lite med mamma om person nummer 3 måste ha varit farfar.

Alla kom med mycket kärlek till mig, fick flera bamsekramar av pappa och styrk på kinden av mormor. Alla finns i min närhet hela tiden och mormor står vid min sida och stöttar mig i allt sa hon.
De gav mig goda råd och att jag skulle titta ljust på min framtid. Tro på mig själv. Att jag har mycket potential. Sen blev jag väldigt glad av att Åsas mamma såg att jag har en väldigt ljus aura och att den kan bli mycket större men att jag har en del sorg, gråt, förtvivlan och rädsla inom mig. Då jag vågar släppa ut det och uppskatta livet så kommer min aura kunna växa ljus och fin till oändlighet, så beskrev hon det i alla fall.

Så ni som tycker jag är dum i huvet får göra det. Men jag tar det då till mig. Å finns inte en chans att hon kan beskriva flera av mina nära på bara av en slump. De var där, hos mig! <3

4 kommentarer:

  1. va roligt att du fick kontakt :) jag är så glad för din skull. kramkram

    SvaraRadera
  2. Denna person skulle jag också vilja träffa! Samtidigt känns det tryggt o veta att våra diamanter har det bra o är tillsammans!

    /M

    SvaraRadera
  3. Ja Åsa! Jag hade en sådan lugn och "allt kommer ordna sig" känsla då jag åkte där ifrån. Helt annat än innan.
    Å M.. Ja! Det finns något efter vårt liv här och dom har det bra där dom är!

    SvaraRadera
  4. Hej Therese,
    det smärtar mig att se att du förlorat så nära människor på så kort tid. Jag vet att vi inte hörs så ofta, men du ska veta att jag tänker på dig fast det är 10 år och 140 mil ifrån det som vi var. Om du någon gång har vägarna förbi Malmö så har du alltid en vän med plats för dig.

    SvaraRadera