torsdag 1 september 2011

jag? läser en bok? va?



hej hallååå! nu ligger jag i min pojkfrisyr i min älskade säng och gör så lite som möjligt, petar mig i navel och läser en bok, hör och häpna?! en boook?! den heter i allafall en dag. fick inspiration av emelie och julia när vi var ute och gick, och dom började prata om denna bok, om att den var så bra, årets kärlekshistoria! så varför inte, fick frispel när jag flög hem till umeå, köpte en kopp te (när hände det? jag hatar ju te?) och en bok (när läste jag en bok senast? sist var typ bert och boysen år 1995?).  hur som helst, mycket skönt och faktiskt rätt underhållande att ligga och läsa. en känsla jag aldrig typ har känt förut. jag kanske mitt damp har vuxit bort? 

1 kommentar:

  1. Men satan så fräsch. Du får presentera syrran för oss! Kram.

    SvaraRadera