torsdag 8 september 2011

storstääääd

hej systrar och bröder!

igår så jobbade jag tidigt på min sena vecka för att jag och maja skulle göra om butiken, väldigt kul och fint blev det! när jag kom hem sisådär vid 6 så hade jag och johanna bestämt att vi skulle storstäda, vilket vi inte har gjort på 5 månader typ. så jag fick äran att ta toan, huuuuvva! men  jag skura och skura i typ 2 timmar. så nu skiner hela lägenheten,  så nu får vi ta och försöka att städa lite oftare! sen gjorde vi, eller rättare sagt johanna kladdkaka med vaniljsås och så fick vi besök av daniel och alex! mycket trevligt! vi åt tills  vi höll på att spy! så här i dagarna hade vi väl tänkt fara till ikea för att handla lite ting och tang nu när vi har en städad lägenhet!


bääästa johanna all time high! 


nä nu ska jag ta och göra mig i ordning, blir en lunchdate med idispidis!

1 kommentar:

  1. Ja ni är bara duktiga. Det är väl roligt att städa när det syns att det är gjort. Har själv haft fram dammsugaren idag.
    Sköt om dig/ kram Mor

    SvaraRadera