söndag 11 september 2011

framkalla bilder!

hej hallå! här sitter jag. obakis och glad. vad hände? tina gick inte ut på en lördag?! hehee.. nejmen igår jobbade jag hela dagen, hade varit och kört spinning på morgonen så  var extra sliten, sen så kom man hem med en huvudvärk som kallades duga och tänkte nej nu skiter jag i det här. så låg hemma med en påse chips, en johanna och en tv med svt1 och såg på komikern mia, hon från solsidan duvet, anna eller vad hon nu heter, som är tillsammans med dan bäckman! hursomhelst, här satt vi och flabbade i 2 timmar, minst lika bra som utgång. fast jag somnade väl där efter halva programmet, som vanligt! men nu sitter jag och ska framkalla bilder. obakis! så jäääkla sköönt! så idag väntas det promenad ute i det "finfina" vädret, REGN! ovanligt! det är översvämning här i älven brevid oss. snart kommer det väl vatten upp till huset, synd att vi bor på bottenplan! sen idag kommer förhoppningsvid daniel hit, då blir det filmmys. filmen som står på schemat är brides maids. detta blir en bra dag!

här kommer några bilder som jag hittade i mappen julen 2002. heheee.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar