söndag 30 oktober 2011

Vintertid

Idag har jag varit på loppis. Men he va int något speciellt. 
Dock lyckades jag skrapa ihop 2 saker. En spegel, Typ sminkspegel.. gammal sak! Tyck den va fin!
Å en ring-svan!

Ännu mer pryttlar! Det jag behöver är ju möbler.
Dock har jag hittat några gobitar på blocket. Får se om de nappar!


Sedan har jag kammat hem 5 tallrikar från rörstrand + 2 chabby chic ljusstakar.
Ja är ju värre än värst.. Men de är ju så kult!

Blir att flytta i morgon + PLUGGA! Alltså jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE PLUGGA!
Tenta om 1 vecka. Min första ever! Å ja är orolig!

Men tur att kära Klara och Johanna ska hjälpa mig att sätta igång geniknölarna igen!


Såhär såg jag föresten ut på Glitter då jag jobbade i helgen. Glamourvampyrbrutta+kors :P haha!



NU! SOVA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar