söndag 23 oktober 2011

utspårat

hej hopp! 2 timmar kvar innan det är måndag och ny abetsvecka.  vad händer med att man knappt hinner börja helgen och sen så är det slut? aja. denna kortkorta helg har bestått av jobb och sen fest med jobbet, som började väldigt bra, och slutade i kaos? totalt pinsamt. och åhnej, måndag i morn, ångest att gå till jobbet. oavsett, hoppas det kommer vara mindre jobbigt än vad man tror.

dagen idag har dock varit väldigt bra. vaknade upp på majas soffa, ovanligt pigg.  tog bycykeln hem. duschade lite.  mötte upp nicole och ida. gick på loppis, fyndade julsaker, drog till tullin och käkade kycklingburgare. MUUUUMS! finns typ ingenting bättre! sen blev det hem till deras kollektiv, där jag blev stenad av john blund så somnade bums, vaknade 2 timmar senare och hade lite panik "ooooj, jag somna. ooooj, asstressad. ooooj, vad osocialt av mig!", pallrade mig upp ur nicoles säng och traskade hemåt. gick mig en pratstund med johan på telen också. längtar tills jul då jag får träffa mannen igen! nä, dags att sova, men först bilder!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar