lördag 1 oktober 2011

snagg




seeenare seeenare.  godmorgon godmorgon! vaknade för två timmar sen, och mådde lite bättre än tidigare idag. jag och jullan var ute och körde hårt idag! mycket kuuuul! saknar min julle här! sedan sist har jag varit och klippa frillan hos anna på studio alf, blev mycket nöjd och skönt med snaggen tillbaka! sen igår var jag och julia som sagt ute och slirade.  började med lite förfest hos emelie och club storgata. hehe. sen mötte vi upp rickard, en nisse som vi träffade i thailand och även innan det. osvosv. då blev det inflyttningsfest och sen ut på onkel donald. och det bääästa av allt, nattmat på max!

idag vaknade jag typ 8. gött! mindre kul! sen så har jag och johanna gått en snabbis på stan. lämnat tillbaka några ting och sen köpt fler fotoalbum! kanske blir att klippa och klistra i morn då om man inte mår som idag. sen när jag kom hem kröp jag isäng igen. jullan kom förbi och hängde! sen blev jag också med i amnesty, dagens goda gärning, så nu bidrar jag med en peng varje månad för mänskliga rättigheter. gå med ni med,  http://www.amnesty.se/. bättre karma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar