fredag 21 oktober 2011

20

hellooo! nästan 20 dagar sedan jag uppdaterade. ujuj, dåligt! hursom, vet inte vad som har skedd men dygnets 24 timmar räcker inte till alltså! sedan sist har jag jobbat som vanligt. tror också jag har hunnit med en fest hos bea och co på storgatan och sen har jag varit i stockholm en helg, förra helgen rättare sagt. han träffa många kottar där, började med fredagskväll då jag träffade johan, simon, linus och norde, på förfest hemma hos johan och simon. alla drog ut förutom jag och johan som fick lite kvalitetstid. måste erkänna att jag saknar dig! sen på lördag träffade jag bästa syster, vi satt och fikade och shoppade lite. bästaste du! längtar tills vi över jul, hela familjen, ligger på playan och soooolar oss! sen tog jag tåget till uppsala och mötte upp trondheimsveien-kollektivet, sara, johanna och carro! ack vad mysigt! på lördagen blev det fest men den bästa dagen var nog söndagen då vi gick omkring, den ena slitnare än den andra i fula kläder och hade det så mysigt så. klev upp, gick och köpte gotteri och köttbullar. hyrde en film som jag förövrigt somnade till. ovanligt? nej! sen blev det stuvade mackisar och köttbullar, en klassiker! sen hängde vi bara järnet, precis som på gamla goda dagar! annars dom senaste dagarna har jag varit ganska duktig och tagit tag i saker. anmält mig till tre kurser, fixat sjukintyget från sverige, bokat alla resor över jul tur och retur till umeå (för er som vill veta blir det teneriffa 19-28 december och sen umeå 28 december - 3 januari). har även tagit reda på och spikat resa i mars, dock fortfarande lite osäker på vars, så kom gärna med ideer. funderar väl fortfarande på karibien/central amerika. annars så har jag bara lite weekends planerade, funderar på finland första helgen i november, och åka danskebåt helgen därefter. men först denna helg som består av festligheter med jobber. tummarna upp!


fika med systeryster!



feeeest med lite lek







bästa söndagen på länge


råkade köpa lite för mycket svensk mat, så fick några kilo övervikt på flyget. hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar