tisdag 25 oktober 2011

från ett taggat inlägg till ett mindre taggat..

för idag står det städning på schemat.. var tydligen min tur att städa vårat fina (läs: sönderbajsade) badrum. ibland undrar jag hur många som bor här. svar: jag och johanna. frågan är bara hur grisiga är vi egentligen. okey, inte sönderbajsat badrum, men hur snabbt bildas det ett lager damm? hur många hårstrån tappar vi per dygn? hur många löv kan man släpa in under ett par skor? hur många brödsmulor är det möjligt att tappa ner på golvet när man äter knäcke? det är inte realistiskt att det blir så många dammråttor av två ynka personer, som jag tycker mestadels inte ens är hemma. det måste ju regna damm från taket helt enkelt.

en annan konstig sak som hände idag var när jag var på jobbet. så råkade jag komma åt min örsnibb. aj vad ont den gjorde. så jag klämde lite på den och vad hände. det blev typ en explosion av blodblandat var. hmm, jag undrar vad som är på gång där inne. min teori är att i mitt andra hål så har jag typ det billigaste örhänget från h&m, som typ är gjord av nån gammal plåtbit. som jag inte tål så bra. så har det typ bildat en varböld inne i hålet som helt plötsligt fick nog och kom ut. men konstigt att man fick en allergisk attack. själv höll man på att svimma, trodde hela ösnibben föll av, så fick gå bak på lagret och ta luft. (?) så nu är vänster örsnibb dubbelt så stor som den högra.

nä, nu ska jag greppa skurborsten!


peace out!

1 kommentar: