tisdag 4 oktober 2011

El-Stockolmo!

Framme i vår kära huvudstad! Känns mycket bra!
Roligt att få insupa lite Stockholmsluft i 3 veckor och samtidigt nosa på mina första steg inom vården.
Det är spännande och läskigt men alla i personalen har varit väldigt trevliga och många är söta av de boende. Men har blivit lite rädd för att bli gammal och dement.. det är sorgligt.
Tur det finns duktiga människor som gör livet så bra som det går för de gamla och sjuka.

Jag får ha fina arbetskläder och idag fick jag gå på "konsert" det var kul att se hur många sjunger med i gamla visor och mår bra för en stund.



Borde ta och fixa min hårfärg, börja se lite glåmig ut!

Nu väntar jag på en Chrillaz och en Sainis! Så har ja fixat mat och... KANELBULLAR! :) En till oss vardera! Det är ju bara kanelbullens dag en gång per år lixom! Måste firas!



Adjö

1 kommentar:

  1. läcker sjuksyrra det där ;) hoppas allt går bra för dig där nere! ska ta och ringa nån dag och höra mig för :)
    Puss /Sanna

    SvaraRadera