måndag 1 augusti 2011

första augusti?!?!?!

jepp, första augusti idag. hösten är här? kallt i luften tycker jag, eller är det bara för att jag typ har dubbelsidig lunginflammation? 

hursom idag har jag soooolat med frida, tror jag blev lite rödrosig om kinderna mina.. 



äventyrsminigolf blev det efter det. blev lika.. fast jag var bättre.. 




sen blev det återhämtning på bästa subban och ogga gjorde sin bästa pose..



efter det kom ida hit och snackade på om allt mellan himmel och gjorde, åt bullar med mjölk, popcorn och såg faktiskt en ganska kul film easy A. sen försökte jag se smart ut i hennes glasögon, och att jag lyckas!







tjaaaa, fullspäckad dag. mycket trevlig. och igår måste jag få nämna, såg jag bästa solsidan med bästa människorna.. 


och fyndade på loppis.. 


och i morgon blir det doktorn och kolla upp mina skröppliga astmalungor. och inget mer står väl på schemat, dock är det tisdag. och vad innerbär det? tisdagsrex.. tjaaa. får la se! aja, godnatt folkens! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar