torsdag 4 augusti 2011

Pain From Hell!!

Ja inte nog med att jag igår trodde att jag var halv förlamad då ja inte tog mig upp ur sängen för jag hade dragit på mig världshistorien värst nackspärr ever och fick få omkring som en jäkla Quasimodo så vaknade jag Idag med världshistorien smärtsammaste värsta mensvärk ever! Jag vek mig dubbel i panik. Jag som brukar slippa den värsta sorten av denna kvinnas smärta fick smaka på ett och annat. Jag sprang omkring som en yr höna.. TABLETTER! HJÄLP! FAN, GÖR LITE MAGONT SÅHÄR JÄKLA ONT.. NÄ JA KOMMER ALDRIG VÅGA SKAFFA BARN!! Haha..

Ja, sånt är väl livet då man fick det stora nöjet att födas med en livmoder.. Tillslut hittade jag min värmekudde som hjälpt både min nacke och nu även min pinande mage. Thank God! Å en tablett fick slinka ner också. Så tillslut lyckades jag somna om.. lite halvsvettig men paniken förvann sakta men säkert.



Nä.. nu ska jag sluta klaga. Fjaskforens! I lands problem. Å sen är jag glad att jag har en livmoder. Så jag förhoppningsvis kan få små knoddar i framtiden.. så ja tar nog gärna emot lite kvinnlig smärta lite nu och då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar