söndag 28 augusti 2011

cha cha bitches!

nu var det länge sedan sist! har haft fullt upp assss! sedan jag återkommit till oslo har jag haft två besök, inga mindre är oskar  och käraste syster. har varit på hoffmaestro och timbuktu, varit på kräftskiva, käkat räkor med bästa jobbet m.m. sara och märta var också på besök så vart massa bus med dom också. ni fattas här i oslo! annars har det inte hänt så mycket speciellt, bara fullt upp hela tiden men det är ju kul. för några dagar sedan kom alex, en skön snubbe från umeå och bor med mig och johanna. meget göy! aja, nu blir det bildbooomb!










helgen då syster var här. det blev fest hemma hos carro med märta, ville, sara, marcus och tim! sen utgång på revolver som spelade så sjuk knäpp musik. typ säckpipa, välkommen till skottland, dra på dig kilten så kör vi.








förfest innan hoff och timbuk i vår lyyya! koooseligt! 












och igår var det räkmiddag med jobbet, asgott! lekte lappleken och dansade temporarydance från sytycd. mycket trevligt!! 


och vad häääänder i morgon, jooooo jag far till umeeeeeå!!




2 kommentarer:

  1. Ni är ju så söööta så man dör! Vad kul att ni har blogg. Här ska jag hänga!

    SvaraRadera
  2. Men du kan va söööt Jasse! :D
    / Tessan

    SvaraRadera