onsdag 3 augusti 2011

Mormor!

Alltså jag har gått och blivit kär.. I loppisar! När jag ser en skylt efter vägen, pirrar det till lite extra i magen och jag vill bara åka dit direkt för att gotta mig i härligheten av antikviteter! Så idag fick det bli en sådan tur men allra bästa syster och bror.. och min förbannade nacke!




För ta er värsta nackspärr x 10000, det är precis en sådan nackspärr jag vaknade till i morse. Tack Gud! Så förbannat ont! Så jag går omkring som en liten Gollum, JA ORKA INT!

Sedan fick vi i morse veta att vår allra kära lilla mormor har flygit till himlen. Hennes stora goda hjärta orkade inte med den fraktur hon drog på sig här under pappas sjukdomstid och i morse vid 9 tiden fick hon somna in med många av hennes barn och barnbarn runt omkring sig. Älskade mormor, hälsa pappa! <3

Mormor <3
Nu håller systrami på att packa. JA TYCKER INTE OM DE!! Vill kunna busa med henne varje daaaaa!! Men vad gör man.. Nu har hon ju en Iphone. Då kan vi snacka massa gratis! :)


Igår fick jag träffa en annan gulle som jag saknat! GRAHNEN!! Hurra, mysdricka ett eller två glas vin på båten och sedan Skarren. Innan dess träffades vi i parken å då blev det fotoshoot! Tack tjejer för ni finns! <3








PÖSS

1 kommentar:

  1. hahaha, på sista kortet ser jag ut som hönsmamman med alla mina små kycklingar! ;)

    SvaraRadera