måndag 15 augusti 2011

Bara en sån dag..

Idag har det bara varit en sån dag.. som man egentligen vill hoppa över. Det är som att energin har runnit ur en innan man ens hunnit stiga upp ur sängen. Som att man vill göra saker, men man bara inte orkar ta tag i dem. En sådan dag då det känns som att man har ett grått tungt moln runt en som inte riktigt vill flyga iväg.
Då man inte ser saker ur den positiva synvinkeln.
En sådan dag som denna, då saknar jag min pappa. Det är väl det här som kallas sorg? Är det den som man måste lära sig leva med? Hantera upp och nergångarna? Jag tror väl det.
Sånna dagar som denna vill jag bara dra täcket över huvudet och inte vara till besvär. Fast jag egentligen borde sträcka ut en hand och leta efter en kram. Jag lär mig nog med tiden.

Har i alla fall fått träffa 3 solstrålar idag. Sandra, Erica och söta Ebba. Ni är fina.. alla 3!


Å Tina.. Du är sämst på att uppdatera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar