söndag 14 augusti 2011

Gulebøj

Tisdagkväll drar jag till OSLO och hälsar på systrami! Hurra hurra! Lär ha sittsår i röven innan jag är framme. Men vad gör man inte för lite sistahtime! Bäst att passa på att fara nu innan man har studentekonomi och ingen tid. Känns roligt.



Sedan är ju Oslo så sjuttsingens nära Göteborg, så även den staden ska få njuta av ett besök av ingen mindre än.. Jo MIGSJÄLV!
Så det blir perfekt för då kommer jag hinna träffa min sköna dam ISABELLE FORSBERG när hon kommer komma hem pepparkaksbrun från Bulargien. Tjoho.

Helgen har varit delvis lugn och delvis olugn. Fredag blev det mys med får, kakor och Sanna i Baggböle. Lördagen bjöds på div häng i SF parken och 30+30 års kalas. Väldigt gemytligt och trevligt. Dock fick mitt huvud och kropp smaka på diverse baksmälla idag. Men det gör inget! För jag har kunnat strutta omkring i bikini, småmålat på mina köksstolar och bara varit.



Så helgen får helt enkelt, 4 av 5 toasters. Tummen upp!

Hej hej syster, snart kommer jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar