lördag 13 april 2013

Uääääk

Ja vars sitt man nu och ruttnar då. Jo på stadsbibblan. Känner mig sjukt duktig som försöker vara här och plugga på en lördag. Men speciellt underhållande är det inte!!

Tur man får sällskap från min kompanjon och krigare Klara! Fast nu lämnade hon mig för sin riktiga familj och lunch. Så alldeles allena är man. Så direkt försvann disciplinen och jag började skriva här istället för på mitt arbete. Men man måste få ta micropauser!!

Efter denna flitiga lördag ska jag på sittning ikväll. Mina kära nollor har anordnat tacksittning så jag hoppas det blir en toppenkväll med klackarna i taken och imundigande av diverse berusningsdrycker och god mat. Ska ändå försöka hålla mig ganska städad då morgondagen också skulle behöva innehålla några timmars plugg. Men det är morgondagens problem!

Trevlig helg mina vänner. Kärlek och puss!!


Kanske ska bjussa på en film där jag och Klara inte känt varandra allt för länge.. hoppas du inte blir arg!! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar