tisdag 9 april 2013

högskoleprovet, umeå och lite till



nu är man tillbaka i oslot efter en helg i umeå med mys med familjen, högskoleprov -som vi inte ska prata om och utgång med bäst gänget. var en allt för kort helg hemma, men man tar vad man får, och snart kommer jag ju ta mitt pick och pack och komma hem. scary shit! men först ska jag vara lite till i oslo, njuta av livet här. och fy vad jag kommer sakna det! här är två bilder på bästa majsan med nya glajjor och skor som är precis perfekt storlek. i vartfall om hon vill kunna flyta med sina båtar över till finland eller nått.. höhööö!





på lördagen, efter högskoleprovet, så tillbringade jag kvällen med dessa pinglor. så himla kul att alla kunde bli med! alla bidrog med en bit mat och ett hejdundrandes bra humör! och kvällen slutade på allstar där klackarna slogs i taket och rumpor skakades! tack för den!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar