onsdag 3 april 2013

inte mycket till action

näe, här var det dött! inte för att det egentligen sker lite i vardagen min, utan för att timmarna inte räcker till. har tagit några tunga beslut i det sista. nr 1, är att jag flyttar hem i sommar, nr 2, betyder att jag måste säga upp mig på jobbet och lägenhet, nr 3, PANIK! men, står fast vid beslutet, och känns skönt att jag äntligen bestämt mig och tagit kontroll över livet. resten får lösa sig eftersom! så nu köra jag bara på att peppa mig själv så mycket som möjligt på att detta blir bra. måste våga ta steget någon gång, så i sommar är det dags! 

annars sedan sist så har jag bara jobbat på, varit en sväng i sthlm, mycket trevligt, tack för det! och i helgen åker jag hem till umeå för att göra det dära jäkla högskoleprovet som jag hade som nyårslöfte att göra. check! sen så börjar det också dra ihop sig för att söka till universitetet. framtiden ser oklar ut, men också mycket spännande! fårse vad den har att erbjuda! 


ut i solen i sthlm! 


beställde lite träningskläder från 2XU som låg och väntade när jag kom hem! 


två sköna bönor som förgyllde min tid i sthlm!


har även bestämt mig för att dra tillbaka på hurtigruten den 6 maj. om allt går som planerat!


bajshögskoleprov på lördag, har inte ens hunnit läsa hälften av boken. care lixom! 


nä, tillbaka till det som egentligen ligger högst upp på priolistan! högskoleprovet! tjaao!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar