torsdag 11 april 2013

Ja här är jag!

Jag vet sistah... sämst på att skriva. Du vinner. Jag förlorar!

Här kommer en snabb uppdate!

Våren kommer sakta men säkert, men fick smaka på lite mer vårväder i Göteborg i helgen.
Hade en härlig weekend i Götet med mina kära flickor Grahn och Bella. Sen var det premiärmöte med Lille V. Kan man säga annat än att det blev kärlek vid första ögonkastet? Gud vad kär jag blev!

Vi busade, kramades, pussades, pratade. Ja allt man vill göra med en snart 6 månaders darling! <3

Så tack så mycket för en underbar helg! Fick med mig lite ny energi till Norrland!

Denna vecka består mest av plugg och så blir det tacksittning på lördag. Synd med dålig uppslutning men mig kan ni lita på kära Nollor!! :)

Kort resumé av bilder från helgen! Kärlek!!

Lelle lelle foten!


Grahn gick lös och färgade bryn. För jag hade tydligen inga sedan tidigare.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar