torsdag 17 november 2011

twiiiilightmaratoooon!



var och såg alla twilightfilmer igår på bio med johanna och emelie. alla fyra, på raken, i en salong, där jag tillbringade 10 timmar! men lätt värt. har aldrig egentligen varit ett twilightfreak, men nu är det fasen på gränsen! längtar till del två av fjärde boken kommer, och då hoppas jag på ett nytt maraton så jag kan se alla igen! oiii! 

annars är det lugna puckar i oslot. var på fest förra helgen men kameran är kvar där fortfarande, därför ingen uppdatering! ska väl kanske hämta tillbaka den i helgen eller nästa vecka. vad vet jag! skönt att ida är tillbaka i staden, nu känns allt mycket bättre! i helgen blir det jobb och kanske filmkväll hos majsan! sen träning förstås! har även tjatat på johanna om resan, måste börja styra upp framtiden vettuuu! nää. men uppdatering när det finns något att tala om! 

jag saknar pappa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar