söndag 20 november 2011

Cold Snow

Idag kom första snön. Flingorna singlade ned från himlen och träffade mitt ansikte, kall men vacker.
Jag skulle gärna hoppa över vintern i år. Men det går inte. Den kommer då den kommer och stannar så länge den stannar. Dock är vitt finare än grått, i mitt tycke.

Jag har gjort lite plugg idag i alla fall. Tror jag ska kasta in handduken nu. För det är TRÅKIGT!
Det blir ingen vetenskapsman av mig, orkar inte med allt drabbel! Vetenskaplig teori och metod = Bajs.


Snart jag jag hem, till min stökiga lägenhet. För jag har kommit fram till att jag är nog rätt stökig. Eller så är det så att den gnutta energi som verkar infinna sig i min kropp inte orkar gå till städning. Då rasar något annat. Å just nu är det ju bara jag som måste leva i mitt skit. Det drabbar bara.. mig.

Detta ska jag lyssna på då jag promenerar hem i mörkret..









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar