lördag 19 november 2011

Helg.

En rätt skön och stillsam helg. Det behöver i mellan åt.

Fredagen blev lyckad och god. Jag om mina 2 superkvinnor lagade 3 rätters med godrövine och baileys.
Gott som gottast. Vi snackade skit, pratade minnen, såg idol, högtalarpratade med Emelie gumsan och gjorde även en lyckotabell. Man kan där se att livet är fyllt av toppar och dalar. För oss alla!

Förrätt - Sparris med färskost & parmaskinka

Oxfilé med potatisgratäng, sallad + chilibea!

Enkel glass + chokladsås + oenkel baileys!

& här är då lyckokartan, Malin, Sanna & mitt liv.
Ikväll har jag träffat kära kollegan Ida, svullat Sushi, sätt så mycket bättre och tuggat karra. Hemskt trevligt och lugnt och skönt. En lugn och skön helg helt enkelt. Trots jobb, men det vara bara kul! Fast i morgon.. dags att dyka ner i vetenskapen igen.. Bajstråk!

Nu sova.. Ska längta mig bort till huvudstaden och kurra ner mig där bredvid dig i mina drömmar! Saknar dig!

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar