onsdag 16 november 2011

Breaking Dawn

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!

Okej, nu har jag fått ut det ur systemet! Jag tyckte den var svinbra!! Hade verkligen taggat ner mina förväntingar. Å är ju rätt spännande att jag inte läst sista boken för då vet jag ju faktiskt inte vad som händer! Blev lite barfit vid vissa tillfällen men de borstar jag bort. Jag vill vara barnsligt förtjust i den här filmen... och då är jag det :)

Å det var så vackert då dom gifte sig, å deras honeymoon och när hon blev preggo och när Jake och hela familjen Cullens var vänner (typ) åååååå!! Vill se den igen! Nu genast!

Tack bruds för att ni ville gå och se den med mig! Så jag slapp gå själv med 13 åringarna ;)


Nä. Nu är det färdignördat. Godnatt!

2 kommentarer: