onsdag 27 juli 2011

sjuuukling

idag har jag legat hemma hela dagen, gjort inget alls.. osmart av mig att gå ut igår men hur kunde jag veta att det skulle gå såhär illa? nu ligg man med lite feber och halsont. i morgon blir det vårdcentralen för är lite misstänksam på att det är halsfluss. 

dagen igår var ändå bra. kom hem från lycksele efter att varit med mormor och kusiner med flera. när jag kom hem vare bara att stressa iväg, det var ju tisdag, tisdagsrex såklart. jag och frida var och gjorde dansgolvet osäkert. så det var trevligt även fast jag kastade in handduken rätt tidigt pga hälsan. 

annars idag har jag typ skypat med min kära vän carro som låg hemma i oslo också sjuk. så vi har förgyllt varandras tid med massa skitsnack. det verkar vara som förut i oslo i allafall, trots omständigheterna. det är 12 dagar tills jag återvänder. längtar men gruvar mig samtidigt. men det blir nog bra. 

nä, nu blir det filten och bästa mineralvattnet blue keld! hade på bade din gamle sjokolade! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar