onsdag 20 juli 2011

Hej hej systrar och bröder


hoho! idag har jag legat i horisontalläge typ hela dagen i solen, men några saker har jag lyckats åstadkomma, tex farit till tandläkaren och slipat till min ena framtand som var typ helt frasig. dom påstod att jag gnisslar tänder och kanske behöver en bettskena vilket jag förnekar starkt, jag? bettskena? aldrig?

efter det var familyn på expo, köpte nada, hittade dock en ni vet prutt kudde, så sprang runt till alla i familjen, tryckte rumpan mot dom, och släppte en låssasfis. heheheee. så kul har jag om dagarna! roade hon i kassan i allafall som tyckte jag var retarded, men det är int så konstigt att hon tyckte det, jag är ju det!

efter det, låg jag och degade, åt korv, degade, åt bullar, degade, monterade ihop en hylla, degade, åt bullar och nu degar jag, och snart är det mat igen, och sen, då blir det holmsund och bullar. vad händer när jag blev en bulle?

1 kommentar: