lördag 30 juli 2011

på fredag är det fest

som dom allra flesta vet har jag legat sjuk i två dagar. och nu pallade jag inte ligga inne mer. jag mår typ bra nu, är bara lite hes och hostig. men halsontet är över! igår blev det i allafall ut till holmsund för att sola och jag var faktiskt tvungen att bada. jag var också och hämta min iphone så nu har jag gått över till den mörka sidan. på kvällen blev det ut och käka med tjejerna. saknade dock några stycken! men det var väldigt trevligt och gott! blev några glas vin och sen vidare på allstar för lite dans. jag tror faktiskt att jag blev friskare efter gårdagens kalas. dock trött bara. idag är det ju lördag vilket egentligen är obligatorisk fest, speciellt för att det är min sista helg i stan. men vet inte om jag pallar, har lust att ligga hemma med mamma och se vad hon har köpt för kul på ikea. men får väl se vad som händer. ett par bilder från igår kan jag ju bjuda på!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar