lördag 23 juli 2011

Fubbit!

Näää, va får man för MMS av Sistah.. Jo en dödssmiilande Tina brevid Big Brother Simon! The one and only! Nu dör jag lite.........
Haha!


.. Annars har det varit en underbar sommardag. Diverse häng på Simphamn. En massa simhopp och dyl blandat med en massa badande, sand mellan skinkorna och den strålande SOLEN på himlen. En perfekt sommardag om man frågar mig med en hel bunt som jag tycker så mycket om.

Gårdagskvällen bjöd på svordommar över kubbspel, tydligen alkoholfri öl och en massa trevligt sällskap. För och inte tala om maratoncykling över fina vyer, okända områden man aldrig sett av Ume och nattbad. Wonderful!









Nä.. nu ska jag pilla naveln, läka min skollade hud och kanske se en film eller något medan alla andra gör stan farlig ikväll!

Puss

1 kommentar:

  1. Men sån fin bild på kristoffer å tiger :)
    /tigers mor

    SvaraRadera