söndag 17 februari 2013

Söndag kära söndag


Tjollahopp tjollahej! Här är jag i min nya dress å känner mig lite som 7 när man hade matchande tajts å t-shirt! Men men, ack så komfyyy! Dagen idag började med morgonpromenad i skogen, i en timme. Kunde dock gärna skippat snöfallet å motvinden, men det var bara att traska på. Annars har jag bara legat på soffan å faktiskt tagit mig till gymet för att köra lite ben. Pricken över iet var att få hoppa in i bastun sen å kose mig lite extra! Men som straff för koset så råkade jag hoppa på fel tbana så landade helt ute i ingenstans. Så tog en timme att ta sig hem istället för 10 min. Klantarsel! Men nu är jag hemma, äggen är skalade, teet är klart, filten är på. Högskoleprovsboken är framme. Slutet gott, allting gott! Kos er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar