onsdag 20 februari 2013

#Poophemtentaplugg

Hoho.. Flitig sis man har. Khaabaaam så har hon gjort 4 inlägg. Craaazy! Själv har jag suttit med denna hemtenta även idag. Mest bajsat ner ord på papper, jäkla diarré. Men snart färdig, i morrn får det vara bra.. PUNKT!

Blev i alla fall diverse planking på IKSU idag, man kan inte koncentrera sig hur länge som helst. Sen skakade ja mina lillfjärtstjärt till Kakans pass på Shibam! Hejbara!

Herregud va biff systrami har blivit å. Den där personliga tränaren kanske skulle ha fått gett mig en omgång med? Haha! 

Nä.. sängen nu. En tråkig torsdag i morgon förutom att jag får kvinnligt besök i morgon av dem bästa. Då ska det gödas massa gott i deras magar! <3



Så här flitigt har jag suttit hela dagen.. typ.. nästan.. olika?


Expert planking!


Vem vill ha en äcklig möglig tumme.. bortskänks helt gratis! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar