lördag 16 februari 2013

Hello Siistah!

Så nu kör vi igen alltså, se fint! Det var ju faktiskt inte jag som svek sist och sluta skriva.. det var "tinahainttid". Mycket har hänt sedan sist, i alla fall för mig. Men det viktiga är att jag mår bättre och bättre och älskar livet som student. Hurra! Sedan hoppas jag att man får se sin syster lite oftare IRL, för det finns inget som gör mig så glaaaad.. LÖV <3.

Det som är helt nytt för moi är att jag har skadat mig på rikt för första gången i live, en snopptumme. Slet av nageln och fick en liiiiten liiiiiten benflisa som flög av. Å typ en spricka eller nå i ett revben. Men fjaskforens som vår käre far hade sagt. Kanske bra att ha provat på sjukvården från den sidan innan man snart ska vara ute i arbetslivet. 

Men du sistah.. då kör´vi´ra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar