tisdag 10 januari 2012

god morgon världen!!


härlig morgonfrilla idag när man vaknade, ser lite lätt sprängd ut. natt blev det att krypa ner med ullundersträll, fleecefilt och täcke för att inte frysa ihjäl. norge har ju totalt glömt bort det där med att isolera och ha vettiga element. så nu har jag vaknat, gått och gjort en brasa och ska snart fara och köra lite spinning. sista dagen idag med ekg-mätaren. SKÖNT! tejpen kliar och alla sladdar är i vägen, så nu får det vara nog! sen blir det skatteverket och fixa detta eviga tjatet med skattekort och därefter jobb. två dagar kvar tills det blir dags för ombyggning i butiken, kommer bli konge! 

annars kan jag bara säga att det äntligen har kommit snö hit. lycklig är jag! i helgen for jag och åkte lite bräda i trysil. underbart! var dock lite kallt. ungefär -12, men när det blåser så mycket uppe på toppen så känns det snabbt som -25 eller nått. men ska väl inte klaga på att jag har det kallt, finns dom som måste sova ute, och sen finns det dom som gör det med fri vilja, creds till honom, http://pederkarlsson.blogspot.com 

hade på bade! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar