torsdag 15 december 2011

Mardrömmar

Usch vilken natt! Drömde först om att Chrille dog, att blodet bara strömmade igenom huden, han kräktes blod och han bara gav upp..

Sen störtvaknar jag och tycker mig se en liten människa vid sidan av sängen som stirrar på mig. Eller typ som ett litet troll. Jag viftar till med armen och den försvann..

Sedan fortsatte jag drömma mer mardrömmar. Att min morbror Sten-Olof dog och att pappa var arg och besviken på mig av någon anledning.. som att jag inte gjort tillräckligt för Sten-Olof..?

Och dagen har jag bara känt mig så skör.. typ nära till gråt vilken sek som helst..

Huvva.. nu oroar jag mig redan inför nästa natt. Jag som känt mig rätt trygg i min lya..
Ja hoppas "trollet" är snällt!

2 kommentarer:

  1. Usch va hemskt med mardrömmar :(
    STOR KRAM!

    SvaraRadera
  2. Hade du feber eller...? Jättekram från Matti, Mico och mej och vi shasar alla troll bort från dej... <3

    SvaraRadera