fredag 2 december 2011

HURRAAAAA!

Igår fick jag veta att jag klarat min första tenta någonsin på universitetsnivå.. och inte nog med att jag klarade det fast jag verkligen absolut trodde att det hängde på en hårsmån så lyckades jag fixa VG på något makabert sätt! Hakan for ner i golvet men armarna upp i luften. Hurra för mig!!! :)

Detta firades med en middag med Chrille, Saina och Harald! Mycket gott och mycket trevligt!





Så jag är i huvudstaden i helgen och myser och gräver ner mig i nästa kurs. Anatomi & Fysiologi. Så ja, jag kommer återfinna mitt liv där i slutet på Januari då denna kurs är slut! Men försöka ska jag och jag får väl glida på glädjevågen att jag klarat HELA 2 tentor nu tills vidare :)

Ser fram emot en mysig helg med bo :). Blir väl att ta sig ner på stadens gator, äta gott, en tripp till IKEA och kolla in lite julepynt kanske.. och få buckt på min astmaförkylning som har kommit och hälsat på! Ajaj.

En sak jag kände.. jag önskat att jag hade kunnat ringa pappa.. Jubla över att jag klarade tentan och berätta för honom! Han hade nog sagt, ja men vad var det jag sa. Men varit stolt.. det tror jag.
Fast han vet ju om att jag klarat den, det tror jag.. även om det inte riktigt blir samma sak.

Pappas flicka!
Nu åter till anatomiböckerna. Hej komplicerade människa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar